Velkommen til Katteblogger!

Her er en serie med oppdaterte blogger og nettsteder. Først og fremst om katter. Men sikkert litt andre ting også.
Det kan være lurt å trykke Ctrl+F5 for å oppdatere siden når du kommer inn.

lørdag 26. desember 2009

Bilder av julepus? - Konkurranse


La oss kjøre en konkurranse til.

Temaet her er "Julepus".

Siste frist kan vi jo sette til Søndag 3 Januar, kl 10.00? Så prøver jeg å legge ut kandidatene til avstemning i løpet av kvelden.

Husk å legge igjen kommentar her så jeg vet at du er med.

Join the little competition. The theme is "christmas kitten". Due date: Sunday 3rd January aprx. 10.00 am. I will show all the entries for voting later in the evening. The prize will be just a little gift.

Remember to leave a comment so I know you are partecipating.

3 kommentarer:

Bling's blogg sa...

SÅ kult at du har samlet så mange katteblogger - gøy å se at det er andre katter en meg som skriver blogg!
Var dumt at jeg er for sen til åsende inn julebilde av meg:( men neste konkuranse skal jeg være med på. Meg og broren min er nemmelig verdens fineste flotteste puser! bare ta en titt innom meg å se.
Det er noen bilder av mennsker der også, for jeg syns de er litt morsomme og interesante... men aller best liker jeg bilder av meg og Terje.
også skriver jeeg kanskje litt mye når jeg tenker meg om. dette ble et laaangt innlegg. jeg er en ganske skravlete pus nemmelig!

Hage foto og natur sa...

Så herlig katt!!!
Det er som du sier, den ligner på min Gullhår!
Kanskje jeg også en dag lager en egen katteblogg.
Jorunn:)

Anonym sa...

Kjempefin blogg!:) Jeg syntes bloggen din var kjempefin så jeg håper det går fint at jeg la deg til som følger av bloggen din!:) Jeg er selv katteeslker på høy hals, og driver et lite abyssineroppdrett!:)

Hilsen Hakrilas