Velkommen til Katteblogger!

Her er en serie med oppdaterte blogger og nettsteder. Først og fremst om katter. Men sikkert litt andre ting også.
Det kan være lurt å trykke Ctrl+F5 for å oppdatere siden når du kommer inn.

tirsdag 11. november 2008

Bloggingen tar helt av!

Ja nå begynner det å bli noen blogger å følge med på allerede. Kjempegøy!
De siste nye er: Teddy og Chriss, Tinka og Josefines blog. og Fossegrimens blog

Jeg kan jo bare snakke for meg selv. Men blogging har sikkert eksistert lenge, og noen sier at det er i ferd med å dø ut.. nja, nå vet jeg ikke helt jeg. Selv har jeg 4 blogger som jeg styrer med:
TurboLotte- om hagen og annet rot i livet
Katteblogger-denne her.
Vågsbygd Hagegale- Om et hagelag i Kristiansand
Kattene på Møvik-Om kattene og deres liv.

Så det er jo litt å henge "fingrene" i kan man si. Men jo mer jeg blogger, jo lettere blir det, og jo fortere går det. Det er derfor det faktisk blir gjort. Lat som jeg er..

So blog on people!!

Klikk på bildet for litt større versjon. -vel hos meg virker det søren meg ikke i dag da.

0 kommentarer: